OTDK

11059360_1013174325360839_178389237382376863_n

A DE Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszékének 2010. őszi TDK házi vitája
Debreceni Egyetem Soó Rezső Kutatóháza (Síkfőkút)
2010. november 20.

Előadások

Egri Petra: A magánélet haláltusája, valóságshow-k a médiában

Fekete Ildikó: A titok mint közösségformáló és -alakító erő

Mészáros Péter: Szolgálati rádiózás közösségek és köz között

Nákó Zsejke: A jelenkori spanyol uralkodóház identitásképzése különböző médiumokban

Somogyi Szilvia: Valóság vagy sztereotípia? – Az Index.hu világképe

Kudri Dávid: Propaganda és népnevelés a Szomszédok című sorozatban

Erdélyi Ildikó: A börtöntetoválás mint szociális kifejezőeszköz

Császi Fruzsina: A kulturális különbségek megjelenése és kezelése,valamint kamatoztatása a vállalati értékteremtés folyamatában a MOL Csoport példája alapján

Szücs Erika Kiersten: A Sony Bravia kampány médiaesztétikai és marketingkommunikációs aspektusainak vizsgálata

A dolgozatok rezüméi.

—————————————————————————————————————————————————————–

SHK – Síkfőkúti Hallgatói Konferencia
A BME, DE, ELTE, PTE, SZTE kommunikáció tanszékeinek diákköri műhelytanácskozása

Debreceni Egyetem Soó Rezső Kutatóháza (Síkfőkút)
2010. október 9.

Előadások

Bernát Judit (Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem): Video szerepjátékok és érzelmek

Bóna Enikő (Szegedi Tudományegyetem): A „CouchSurferek” mint alternatív, ideologikus turisták

Budai Anna (Szegedi Tudományegyetem): Thaiföld, turizmus és a társadalomtudományok

Halász Tímea (Pécsi Tudományegyetem): Kelet-nyugati Átjáró

Juhász Judit (Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem): KÖZ-TÉR-KÉP

Lábadi Mária (Szegedi Tudományegyetem): Divat, test és metroszexualitás. A metroszexuális jelenségek mediális vizsgálata

Lovászi Anett (Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem): Kommunikáció a tapintásban: ruhába kötözött test

Nákó Zsejke (Debreceni Egyetem): A jelenkori spanyol uralkodóház identitásképzése különböző médiumokban

Szigeti Eszter (Pécsi Tudományegyetem): Szubkultúrák, internetes közösségek; az LD50 honlap felhasználói köre

Bódi Lóránt (Eötvös Loránd Tudományegyetem): Egy lokális példa – a tatai zsinagóga sorsa

Szücs Erika Kiersten (Debreceni Egyetem): A Sony Bravia kampány médiaesztétikai és marketingkommunikációs aspektusainak vizsgálata

Tóth Tamás (Pécsi Tudományegyetem): Szimuláció és narratíva a számítógépes játékokban