PR Edukáció

A PR Edukáció kommunikációmenedzsment munkacsoport küldetése (stratégiai célja)
Az egyetemi és gazdasági-társadalmi életben végzett tevékenységeink során összekötni a tudományos háttérkutatást és a gazdasági élet jó gyakorlatait, gondozni a szervezeti-közösségi szellemet (az immateriális javakat).

A munkacsoport tevékenységi körei
I. Alkalmazott (megbízáson alapuló) PR-kutatások cégek és intézmények számára:

  • aktuális arculat és imázs hatásainak felmérése, értékelése
  • stakeholder-kapcsolatok felmérése, értékelése
  • külső és belső kommunikációs tevékenységek felmérése, értékelése
  • szervezeti kultúra, identitás, belső értékrendszer felmérése, értékelése
  • saját identitás és kívülről érzékelhető imázs viszonyának felmérése, értékelése
  • a hírnévgondozás (win-win ajánlatok) lehetőségeink felmérése, értékelése

II. Kommunikációmenedzsment szolgáltatások:

  • kommunikációstratégiai tanácsadás
  • arculatfejlesztési részfeladatok
  • tartalomfejlesztési részfeladatok
  • szervezeti kultúragondozási („building”) részfeladatok
  • a fejlesztések projektmenedzselése