PR-kutatás

„Amit érzékelek, nekem az a valóság” – Public relations kutatás a Debreceni Egyetem imázsépítésének néhány területén címmel 2013. június 21-én 14:00 órakor a Főépület fszt. 1/1-es termében mutatják be projektzáró beszámolójukat a DE kommunikáció- és médiatudomány szakos hallgatói az egyetem és a centrumok vezetőinek, valamint kommunikációval foglalkozó munkatársainak.

A projektet 2012 őszén a DE Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék vendégoktatójaként Szondi György, a Leeds Metropolitan University docense, a public relations kommunikáció nemzetközi szaktekintélye kezdeményezte. A 2012 szeptembere és 2013 júniusa között megvalósított gyakorlati kutatási projekt szakmai vezetését a DE Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék oktatói látták el.

Kutatási területek:
Hogyan hasznosítható a Debreceni Egyetem imázsépítésének más területein az egyetem külföldi hallgatóinak véleménye? Munkacsoport: Kiss Dóra, Lucski Zsófia, Szücs József Soma, Tankó Judit
Milyen kép él a Debreceni Egyetemről a város és a régió lakosaiban, illetve a gazdasági szféra képviselőinek körében? Munkacsoport: Balogh Fruzsina, Bene Kornélia, Kertész Zsanett, Végh Márton
Hogyan érzékelik a Debreceni Egyetemet a külföldről Erasmus-program keretében érkező hallgatók? Munkacsoport: Fekete Ildikó, Tóth Lilla
Hogyan találkozik a Debreceni Egyetem képével hivatalos Facebook-oldalának használója? Munkacsoport: Bíró Vivien, Pálóczi Alexandra, Szirák Sára